<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d3859585049470526417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Contest : I Love My Mom
Sunday, May 22, 2011 // 9:09 PM // 2 cherry

hyy smue ,
ap khabar ,smue sehad ?
ari niy ,eyka ad update siked ,
eyka msok contest : i love my mom ,

Contest ni dianjurkan : Kak Ida

Header blog Penganjur Contest ,


Review Blog Penganjur :

* letak lgu ,spaya kwn2 blog msti x borink klau ad lgu ,hee
* tutorial yg bestt
*background yang mnarik sgt2

itu saje la eyka nak review :))
Story About My Lovely Mom :

  • Nama ibu saye adlah Harison binti Zabidin
  • Ibu saye dlahirkan pd 23 May 1971 , di Kg Namek Sik,Kedah
  • Merupakan anak ke-4 dlm kluarga drpd 5 org adk-bradik
  • Ibu saye adlah surirumah 
  • Beliau mula berkahwin pada thun 1997 brsame Haji Ishak bin Md Radzi
  • Kini mempunyai 1 pasangan kembar .
Semua data diri ibu Eyka sudah diterangkan serba sedikit...skrg pula ,Eyka mahu critekan sikit2 spanjang eyka brsama  ibu slme 13 thun ..


Ibu eyka sifat2nya sporting ,penyabar ,tidak boros ..Eyka syg sgt ibu ,krana ibu mlahirkan eyka ,mmbesarkn eyka smpai eyka 13 thun ,..kdg2 ,bila eyka bgun pg kan ,malas sgt nak mndi ,ibu eyka suruh pegi naik ats dan mandi ,tp eyka tak nak dngar ckp ,eyka rse brslh ,sbb degil ckp ibu ,then ,eyka pun minx maaf kt ibu ,,..Sebenarnye ibu tikah nie pndai masak,eyka ske masakan dia ,pndai buat kek ,mcm2 ..kwn2 eyka pn ske tempah kek kt ibu ,eyka rse brsyukur ,dpt jgk rezeki ,..

Eyka tak nakk kehilangan ibu ..kerana ibu itu penting dalam hidup kita ..eyka janji akan menjaga ibu , mndengar ckp ibu ,..mnolong ibu di rumah ..




♥ SAYA SAYANG MAK ♥



skrang pula ,eyka nk bg puisi kt ibu eyka

SpEcIaL fOr yOu


Ibu…..
Kau mengandungku selama 9 bulan,
kau jaga aku dengan kasih sayag yang tak akan pernah ada yang melebihi cinta dan kasih sayangmu.
Ibu…
Kau lah surga ku,
di bawah telapak kaki mu lah surga ku berada,
ingin ku gapai surga itu,namun selalu saja ku menyakiti mu dengan sikap ku.
Ibu…
Kini kau pargi jauh dari hidup ku untuk selamanya,
saat ku sadari semua kasalahan ku pada mu,dan ku belum sempat untuk katakan maaf untukmu….
Ibu…
Aku disini merindukan mu,
ingin ku rasakan kasih sayang dan cintamu lagi.
semoga malam ini aku bisa berjumpa dengan mu,di dalam mimpi yang indah,
akan ku peluk kau,dan ku ingin untuk sejenak tidur di pangkuanmu.
seperti saat kau ada di sisi ku.
IBU….maafkan lah semua kesalahan ku yang pernah aku perbuat selama kau masih di
samping ku,menjagaku dengan kasih sayang mu.



♥ TERIMA KASIH IBU ♥
 
* Gambar bersama ibu tersayang
 





last sekali ,eyka nk tag 2 org ..

* k.aima
* k.farah

okeyy ,byee smuee :))

♥ U ALL










« OLD // NEW »