<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d3859585049470526417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

21 JULY is My Special's Day
Friday, July 22, 2011 // 8:49 AM // 0 cherry

 
3 harii lepass ,sys tak updatee kan entry ni ,sorii eh ?
HAHA ,terlalu buzy ,tahu ke buzy buad ape ?
Secret lahh
hihokk ,aku ceritekan sekarang yee .
korang tahu ke ape hari istimewa sangat pada 21 Julai 2011 tuh ?
pade tarikh tu ,ade lahh
-
-

BIRTHDAY SIS DAN KEMBAR SIS :)

nakk dengar cerite ? jumm .


pade hari Khamis ,21 Julaii .lepas sys dan kembar balikk dari sekolah ,kami terus pergii dapur ,bakar kek Strawberyy whOaa ! tapii toping kek tuh ,jem Blueberry ,sedapp kenn ~ ? ngehx2 .
sys buat jamuan simple-2 jee ,bersama bihun goreng ,kek strawberry ,ade sedikit pencuci mulut ,gula-2 .HAHA ,ituu je ,kawan-2 sys bukan ramaii pun ,jemput budak perempuan jee .sebab ibu sys buat sedikitt jee ,

sys buat jamuan di tepi laut ,bentang tikar ,makan di situu ,whOoaa hooh ! beshh ,angin yang kuat .redup je ,hik3 !! kalii inii sys sudah masukk umur yang ke 13 tahun ;) ,aminn <3
nak sys ceritee lagii ke ? penat dah ni ,menaipp .HOHO ,takpelah ,berehat kejap yee . nak tengok pic-2 yang sys sempat snap time jamuan tu takk ? nakk la tuh ,hee k k .jommm .


 
 tiup lilin kejapp ,lepas tuhh .potong !! hik3 !!
diorang ni makan selera betuii ,haha :)
dari kiri : nurin ,nadrah .mereka comel kann ? 
 dari kiri : aku ,dan kembar nyee ,hee :)
 yang main jongkang-jongket uhh ,Nurin namenye .yang due budak comel ni ,dari kiri : Syuhadah ,n Nadrah
  HAHAk ,lepass kami makan-2 ,kami lefakk kejap tepi lautt .
 sapee ni ? macam kenal jer ,haha .aku ngn kembar lahh :))
 hanye aku saje tade dalam gambar ni ,sebab aku yang snap gmbar ni ,hu3 !!
hanye ni jee gambar sys sempat snapp ,tapii kan ,ade lagi gambar tahu ,tapii bukan gambar kawan-2 sys ,
nak tahu gambar ape ? ehee ,nnt ye .sys dapat gift dari Nadrah ,Amira ,Sri Nur ,Lim Kersin .tapii ,yang specialzz punyaa ,gift darii Amira n Kersin .nak tahu tak diorang kasii ape ?
diorang kasii DOMO lah XD ,huyoo ,banggenye ,hek3!! keychain dan patung die .nak tengok gambarnyee ? kalau nak ,tengok bawah ni .klau xnk ,boleh belah :) 
 HAHAx ,snap guna webbie .hihihi ,kurang jelass .sorryy eh ?
itu saje ,yang sys boleh cerita kan ari nii . hee ,kbyee <3 :*



« OLD // NEW »