<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d3859585049470526417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Penatt =='
Saturday, August 6, 2011 // 2:45 AM // 0 cherry

assalamualaikum korang ..
huwaa ! sorryy ,semalam tak update blog ..
tutorial tu memang nak buad ,banyak ..
tapii ,letih lah semalam ,hee :)

ape tajuk entry cik eyka kalii ni ?
nape aku penat ? nak tahu ?
hari nii pade 6 Ogos 2011 ,kan bulan puase .
soo ,penat gilakk ,korang tak penat ke ?

kalau siape tak penat tu ,korang sahur lah ken pagii tadi .
aku tak bangun sahur pun harinii ,lagii lah penat .
macam tak makan/minum seminggu ,nak pengsan pun ada .

sabar jelah aku nii ,korang siape yang tak sahur tu ,
bersabar lah yee .kalau terlampau penat tu ,korang tidur lah 2 jam ke ,
rehat kan dirii ,kalau mengadap FB ,lagii lah penat tak terkata .
asyik mengadap jee ,

okeyyy ,sampaii sini saja entry eyka kali ni .
laen kali kite jumpe lagii :) 
k~ daa ,

ehh ,baru pukul 5.45 petang ,erhh ,
lambatnye nak berbuke ,sabarr .
sabar itu separuh dari iman :)



« OLD // NEW »