<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d3859585049470526417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Selamat Hari Raya Aidilfitri ! :)
Friday, August 26, 2011 // 6:08 AM // 8 cherry

26.8.2011


=Assalamualaikum= 
heyy ,u all :)
wahh ! raya dah nak dekat dah kan ? hihikk .
takk sabar rasenye aku nii .

Korang dah shopping raye ker ? bagi sesiapa yg belom tuh ,
cepat-2 lah .raya dah nak dekat nihh :)
eyka dah shopping aritu ,sabtu minggu lepas .
bagi siapa yang belom ,cepat-2 yer .
nantii baju/kasut korang atau apa2 pun ,habis kang saiz korang .
kesian korang :( 

okeyy ,tujuan eyka buat entry nii ,
eyka just nak cerita pasal raya dan jugaa kata-2 ucapan tuk raye nii :3
HAHA .now nak cerite sikit jer .korang dah beli kuih raya ?
hihii ,eyka ,mak aku jer buat .8 jenis kueh oo .
nak tahu kueh ape ? wahh ! ade sesetengah dari kueh tu favourite eyka tahu !

kueh raya favourite eyka nak tahu apa ?
haha .semua sodap-2 .

Samprett .
Tart Nenas .
Almond London .
Bebola Cornflakes .
yang semua kat atas nii ,semua nya kueh favourite aku :)
dan jugak mak eyka buad kueh di atas nii .
korang pulak suke kueh ape ? hihookk .
nak tahu jugak :b

okeyy2 .rasa-2 itu jer kot .kang kalau panjang ,korang maleh pulak bace entry eyka yang tak seberapa ni kan 
dah laa ,ambil masa yang lamaa .atototoo -.-'
sebenarnye eyka nak create 1 kad raya ,guna photoscape .
hihii ,tapii tak jadi lahh nak buat .
sebab ape ,eyka buat burok ,malas nk tempek kat entry ni .
sebelum itu ,ada ucapan n kata-2 dari eyka k ? :)

-Eyka nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua member-2 bloggers dan jugakk kepada followers eyka yang tersayang :) ,jika saya ade buat silap ,dan terkasar bahasa ,saye memohon maaf 
banyak-2 dari hujung rambut hingga ke hujung kaki saya :) Semoga raya tahun ini ,korang semua diberkati Allah S.W.T ♥ -

lagi satu ,ade sedikit beberapa rangkap pantun yang eyka ingin sampaikan kepada korang :

Roti sebuku petai sepapan ,Daun ketupat daun palas ,Sms pengganti kad ucapan ,Tanda ingatan tulus ikhlas . Walau jauh bukan halangan ,Sms dihantar tanda persahabatan ,Kupohon maaf selamat berkawan ,Salam Aidilfitri tanda ingatan .

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN 





« OLD // NEW »