<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d4512026057862406865', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Alhamdulilah,Blog Saya sudah Pulih :))
Friday, September 16, 2011 // 11:22 PM // 11 cherry

Follow [ k a w a i i s e c r e t s . me ] for more kawaii photos ♥

Assalamualaikum semua member2 blogg :)
wahh ! rindu nyer kat korang semua :'(
3 hari saya takde di dunia blog ,private 3 hari .
kenapa saya private ? kenapa saye takde di dunia blog ?

nak tahu ? saya story sikit yaa ^^
kay ,kelmarin ,15 September 2011 ,saya pegi beraya rumah kawan saya .
dia ada buat openhouse ,aku balek time senja2 tuh .
then ,bukak lappy ,nak tengok blog aku macam mane .
saya bukak2 ,blog saye di HACKED WHITEWOLVES T_T
saya nak menangis je time tuh ,then ada sorang kawan saya nii .
dia kata ,blog saya kene hacked ,saya takot gilaa !

beberape minit yang lepas ,saya login FACEBOOK kejap .
wohh !ramai nya inbox saya ,tanya soalan yang sama je kat saya T^T
soalan yang saya dapat dari diorang ,
diorang tanye ,

: Kenapa blog awak tak boleh bukak ?
: Atikah,kenapa blog awak kene hacked ?
: Nak tanya ,kenape blog awak jadi lain macam je ?

semua orang tanya benda yang sama.
saye tak larat nak cerita kat diorang ,so ,tujuan saya meng-update blog ni.
nak cerita lah apa berlaku kat blog saya ni !!

saya tanya kawan saya sorang ni ,kenape blog saya tak boleh nak login ?
kenape jugak blog saye kene hacked ?
dia cakap ,sebab pasword blog saya tak kuat ,blog saya ramai viewers -.-
pandai-2 jer blog saya famous ,semua orang merepek !
then ,naseb baek saye sudah dapat pasword blog baru saya .
PENG-HACKERS itu ,ubah pasword blog saya ,letak pasword yang mencarut .
huh ? last2 saya tukar cepat .habis widget2 dia delete ,hilang semua design2 blog saya T_T
except post entry jer tak delete ,naseb laa ! 

and lagi 1 pulakk ,sebelum saya edit blog ni ,saya TERlupa nak download full template .
so ,terpakse buat template baru .
tapi tade mood nak edit ,so saya suruh kawan saye ni ,Ain Fadhillah ni yang tolong editkan sikit2 .
sebab ,blog saya banyak masalah .! apa2 pun terima kasih banyak2 yaa adek Ain :)
sebab editkan blog saya yang tak seberapa ni . 

Okay,cuba tengok blog saya :) 
ade perubahan tak ? tak kan ? masih sama macam haritu .
so ,sampai sini saje nak cerita kan .maaf ya semua ,saya tak update 3 hari ni .
semua member blog macam rindu saya je ,sampai ramai tegur saye di inbox .
tanye soalan ,kenape tak boleh tengok blog awak laa ,
n ada lagi ,tanye ,kenape private blog ?
saye edit maa blog saye ,dari dihacked ari tuh.
nak tengok tutorial saya pun susah ,ade jugak orang tanye saya camtuh :)

tapi takper ye ,dear2 blog .sekarang saya sudah ade sini :)
blog saya sudah pulih ! byee2 .
komen jom!



« OLD // NEW »