<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d4512026057862406865', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Especially 5 Blog ♥
Friday, September 23, 2011 // 7:09 AM // 12 cherry

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥

-Assalamualaikum semua :)
haii korang .waa ,2 hari tak hapdet .hihii
kay ,hari ni ,nak update 1 entry yang special bagi group BBB 
Budak-Budak Bloggers,aku suka sangat dengan group tu .

sebab ape pun ak tak tahu la .huhu .
kay ,nak cerita sikit ni .
sudah 9 bulan berblogging ,followers baru 740+++ :/
takper2 .followers tak penting ,tapi readers yang lebih penting kan ? ^^

now .dah janji malam semalam pada group BBB ,nak buat entry special ni 
5 Blog adalah Favourite Saya ,bile menghadap laptop ,tak tinggal pun 5 blog ni .
selalu bukak link-2 5 blog ni ,nak bace entry2 mereka .best2 ^^ ,blog cantek ,simple pulaa tu .
ok .sape nak tahu 5 blog favourite eyka tu selama saya 9 berblogging ni ? 
angkat tangan ! hehokk .
korang scroll bawah2 yer !

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

jeng-jeng-jeng .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

1. BLOG YANG PERTAMA ADALAH ;


wahh ! ni lah blog Kak Lyssa :)
comel kan header dea .hihi .nak tahu sebab apa senaraikan blog dia dalam 10 Blog Favourite eyka ni ?
bukan sebab blog cantik jer ,tapi .entry nyer best2 .dea selalu jugak bagi tips2 ,
tutorial nyer ,menjadi2 ^^ ,lagi 1 .yang paling jeleshh ,followers dea ><
hihokk .sebab ramai ouhh ,blog kak lyssa comell ! ok.
nak kunjung blog Kak Lyssa ? KLIK-KLIK .

LOVE YOU KAK LYSSA :*

2.BLOG YANG KEDUA ADALAH ;


ha .ini blog Kak Lettha ^^ ,simple giler header die .
dia pun member dari group BBB ni .entry dia sangat 10000x saya suka baca nya !
tutorial yang berguna ! blog comel .dia ini kreatif orangnya kalau meng-edit blog ini .
hihi .blog Kak Lettha memang lawaa ooo. tengok blog dea > KLIKKLIK <
saya sayang Kak Lettha macam akak saya sendiri .
ngeh3 ! :D sayanggg Lettha :*

3.BLOG YANG KETIGA ADALAH ;


ini blog Kak Biyha .header dea comel .dia punya blog ramai viewers ouhh :)
Kak Biyha comel .kreatif macam Lettha .saya nak blog saya lawaa macam Kak Biyha
tapi saya tak se-kreatif Kak Biyha T.T huhu
entry dia pun best2 .sporting bile bace ,hehekk !
semua kakak2 dalam group BBB ,saya sayang mereka macam kaka saya sendiri .
Kak Biyha pun sama ,saya sayang ! :*

4.BLOG YANG KEEMPAT ADALAH ;


ini blog Mish Apple :) blog dea lawaa gile .
dea suka bagi doodle free ,comel2 nyer doodle dea .
dia jugak rajin bagi tips2 untuk member2 blogger .so ,saya suka ! :)
bile saya ada masalah pasal blog ,saya selalu tanye dia .
dea suka bantu orang ^^ 

5.BLOG TERAKHIR ADALAH ;


blog Kak Nadiya :) suka blog dia !
simple ! blog dia punya lagu bestt oo
asyik dengar jer lagu dia ,dia jugak mmbers dari group BBB 
blog dia tengok ,ala ala tumblr pun ade -.-
huii2 ,merepekk .tapi2 apa2 pun ,saya tetap suka blog dia <3
KLIKKLIK

OKAY ,sebenarnya ,saya update ni ,10 Blog sebenarnya .
but ,saya buat 5 blog dahulu la hari ni .nanti panjang pulak entry ni .
tade sape pun bace /comments T.T

5 BLOG di atas ni ,semua member2 dari group BBB :)
blog mereka ni ,saya taktahu apa kelebihan dia ,n kekurangan dia .
saya suka sangat 5 blog atas ni .haha .bukan 5 blog ni saje saya suka k .
nantikan entry saya next week ,lagi 5 blog saya tak sebut .agak2 sape la tuh kan ? :)

so ,sampai sini saja nak cerita .
sayasayangblogkorangsampaimati <3
Kbyee :) peaceeee!



« OLD // NEW »