<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d4512026057862406865', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Lefak with Members di Mc'd
Wednesday, September 7, 2011 // 7:36 AM // 8 cherry

Follow [ k a w a i i s e c r e t s . me ] for more kawaii photos ♥

halo korang :) hahaa .baru nak update -.-
pagi tadi mane boleh update ,pergi sekolah meyhh !
petang pulak ,memang fikir-2 nak update blog ,tapi tak jadi pulokk .
kenape ?hahaa .tadi kat sekolah ,tibe-2 jea kawan aku sorang nii ,
ajak lefak di Mc'd Manjung -.- ,hahaa .aku ikot jea .

aku ,Mieya ,Sri Nur ,Syiera dan kembar aku pergi lefak Mc'd
yang lain-2 semua tuh ,diorang taknak pergi ,sebab ape entah aku tak tahu -.-
haiyaa ~ :'D
aku just bawak duit RM10.00 jer pergi makan2 di Mc'd dengan member .
tak cukup kan bagi korang ? hahaa .memang 

RM10.00 itu pun ,mak aku yang kasi ,
duit aku semua ,mak suruh masuk tabung botol susu -.-
hihokkk ~ comeyy tabung botol susu besar tuh :)
haa ,sudah2 !dah masok topik laen pulak aku nii .

okeyy2 ,continue tadi ,then ,time ak nak beli makanan kat kaunter ,
aku beli burger biase je ,yang chicken burger  .harga RM3.00 tuh
then aku beli air Shake It Up ,perasa strawberry aku beli 
werkkk's ,nak muntah aku ! dah ler campur aiskrim vanilla ,
membazirkan duit aku je -.- ,haihh .saje nak test air tuh , :p

then ,kawan aku datang ,Miera :)
dea beli makanan kat kaunter ,time kami makan ,dea tak de selera nak makan .
haha ,last-2 dea kasi aku ,dea tuh beli burger Mc'Chicken Spicy yang besarr pnyaaa!
hahaa .kayaa dea tuh -.-

wohh !penat laa bercerita sambil menaip :/
apa kate tengok gambar2 yang aku sempat snap tadi ? ehekk .
nanti ,bile aku cerita sampai habis ,karang panjang macam jambatan Kuala Lumpur -'-
haa ? Kuala Lumpur ? ada kaaa ? ehh ,melalut dah aku ni -,- .
im soryyyy !

hahaa .ignore jer muke budak nih :)
hahaa .ni mieraa ! comell kan dea ? tapi ,ganas -.-
ahahaa ,rambut dea aku likee (Y)
ni sri nur atiQah .haha ,nama sama :)
tapi aku Nurul Atikah ,dea Sri Nur AtiQah ^^
hahaa ,this is my twin -.-
apehall muka aku burok benor ? time ni ,kami asyik nak tergelak jer -.-
tu laa muke aku jadi gituh ~
IGNORE PLEASE :)
ni budak ganas sama dengan kembar aku :)
posing jer kerja kamii ^^
aku makan Mc'Flurry Oreo ,entah betui atau tak aku eja benda tuh -..-
yang kawan aku ni pulakk ,minum air milo panas ,yang breakfast punye tuh .
Weird lah kawan aku nii..
kawan aku dah gilaa .gelak sorang-2
=,=
with my necklace owl ^^
cantekk kau posing ^^
jeleshh aku >.<

HAHA .ada lagii gambar-2 nyaa ,tak kan nak tempek semua kot ken ?
karang ,korang muak tengok muke kami yang tak lawaoa nii =,=
kbyeee ~ peaceee :'D


KOMEN CEPAT ! HEHE ! :)
PEACE (Y)



« OLD // NEW »