<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d3859585049470526417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Berhenti Berblogging
Friday, October 28, 2011 // 2:19 AM // 0 cherry


\Assalamualaikum/
baca title hari ni.berhenti berblogging?
setuju tak kalau saya berhenti berblogging?
means.saya delete blog ni.or tak update apa2. :')

Oh.ya,mesti orang tertanya-tanya kan kenapa aku mahu berhenti berblogging.
Muehehe.serious.memang saya nak berhenti.so what? o,O
korang tak perlu sedih lah kalau saya tak wujud dah di dunia blog ni kan.
sebab.korang memang suka saya takwujud di dunia blog nii.

hihi.korang tak percaya yang saya akan berhenti berblogging?
tunggu next entry.kbyeeeeee <3

Thats all.Kdaa~



« OLD // NEW »