<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d4512026057862406865', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Contest Me n Blog by Pikah & Syirah
Wednesday, November 30, 2011 // 6:22 PM // 0 cherry


Assalamualaikum.hari ni nak join 1 contest ni ,dari adik pikah n syirah :) klik banner contest kalau nak join 

Syarat-syarat :
  • Warganegara Malaysia ,Indonesian an Singapore.
  • Buat 1 entry pasal kenapa korang sayang blog korang? #example aku sayang blog nie..bla bla bla
  • Tag sekurang-kurangnya 3 orang
  • Tepekkan banner contest di entry korang
  • Tinggalkan link post entry anda di kotak komen blog ini.
  • Penyertaan kurang dari 15 orang akan dibatalkan
" Aku sayang blog nie sebab ,saya yang sendiri edit blog ini dengan menggunakan skins dari Qay :) then ,saya tukar code2 dia dengan code warna lain ,haha.betul ke? erk ='3 Okay ,first sekali ,masa mula2 pakai blogskins ,ya Allah ,susah gila.tapi aku haritu rasa nak delete blog je ,tapi takjadi pulak.sayang gila dengan blog aku nii ,dah 10 bulan saya berblogging ,followers pun alhamdulilah dah mencecah 1200 lebih :) Hihi.btw ,saya sayang blog saya ! "

 tag :



« OLD // NEW »