<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d4512026057862406865', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Last Day at SMJK DINDINGS :\
Friday, November 18, 2011 // 12:39 AM // 0 cherry

Tumblr_lukc4ojjwv1r28mp0o1_400_large


\Assalamualaikum/ korang-2.hari ini hari apa?lahh ,hari ini hari terakhir persekolahan bukan? :( saya sangat x1000 sedih hari ini kat sekolah :'( mahu menangis pun ada.sebab?hmm.secret lahh.So,hari inii memang tak ada mood nak update ,tetapi terpaksa lah,sebab dah beberapa hari saya tak update nii >.< 

Hari ini merupakan hari terakhir persekolahan ,Saya rindu kawan-2 saya ,huwaa! Saya ada snap beberapa gambar dengan guru kelas saya ,dan kawan karib saya.Saya bawa beberapa kek coklat cawan yang saya buat untuk kawan-2 saya sempena hari ini :') Mereka suka sangat dengan kek coklat cawan saya sebab sedap.hewhew !!

Okay ,saya nak share sedikit gambar saya bersama guru kelas dan kawan2 saya sekejap ,boleh tak?Hahaha.saja,nak buat jadi kenangan ^^ tengok lah di bawah ini ~

yeah ! ini semua kawan2 saya dan guru kelas saya.
dari kiri : Husna ,Amira ,Nurin ,Indirani ,Nadrah ,Ashikin(my twin) ,Izzatul ,Saya(baju hijau) ,Cikgu Mariam(guru kelas 1A)

Haha.mereka gila termasuk saya --' Comel tak saya pakai purdah?Hahaha.LOL

Panas-2 terik main bola keranjang ,Hahah.

Hahaha.I like this pic ,They so funny right?They all steal all my cupcakes --'
Just be Patient.huhu.

Ecehh.semua bergaya,haha.i like this pic too :* 
I love you friends !

Mereka sebenarnya buat hip hop tu.haha.kelakar :D

Hihihi.Sakaii kan saya?

Sebenarnya banyak lagi gambar2 nya.tapi tak kan lah nak upload semua gambar kot --' gila apa.haahha.So kalau nak tengok ,tengok kat album FACEBOOK saya ,Siapa tak friend lagi dengan saya kat facebook,add lah saya cepat2 okay kalau korang nak tengok gambar2 saya dan kawan2.hewhew ,taknak tengok sudah :p


Korang nak tak tengok video kami main basketball,menari2 dengan kawan dan berbual2  kat sekolah tadi?hihi.nak tengok ,jum ramai2 .Jgan gelak2 kan ya.hhahah



Haha.sorry tak clear sangat xD mereka gila


Haa,ini saya tengah sambut bola keranjang xD hihi


Hiwhiw ,time ni la kami tengah main n berbual2 :)


So,itu sahaja setakat ini ,Esok saya balik kampung seminggu.then nak lepak dengan kawan2 sekolah di satu tempat ,saya rindu mereka semua.hihi,Kbyeeee



« OLD // NEW »