<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d3859585049470526417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

Hari Kedua
Thursday, January 5, 2012 // 4:21 AM // 3 cherry


Haii (: sorry lambat update hari ni.okay ,saje tempek muka budak tak matang kat atas nii.Hihi :D Erm erm ,hari ni kat sekolah ,macam biasa ,bayar yuran sekolah ,kemudian ,bayar duit buku.Dapat dah semua buku-buku ,lencana sekolah semua.cuma tanda nama saja belum dapat.

Hari ni perasaan aku kat sekolah ,erm.Takde mood sangat.Kawan-kawan saya ,terutama Izzatul ,haa.budak debab tu -.- suka kacau saya kut dalam kelas.saya pakai tanda nama kat tudung ,tanda nama saya tu senget ,alahai.senget sikit jea pun -.- adoii.itu pun kawan-kawan gelakkan.puihh. --''

Waaaa.cikgu dah kasi buku2 tulis ,buku latihan ,untuk dibawa pulang.pergh.beg penuh! masa balik ,nak patah pinggang aku ni.ish.gila berat --'' tahu2 saja takpayah bawa buku teks pergi sekolah tadi.bukan belajar sangat pun.err.Buku2 latihan sudah dibalut tadi.okay ,penattt --'' hanya buku tulis jea tak balut lagi.erm erm ,perlu ke balut?dah la banyak.macam-macam haih~~

Dah malas nak cakap cakap lagi.okay ,saya penat.malam ni kalau boleh nak tidur awal sikit .hehee.selalu tidur pukul 12 pagi atau 1 :O HAHAHA.okay ,sampai sini saja ,kbaii.Assalamualaikum <3





p/s : esok insyaAllah saya update pasal apa2 .tapi takde dah cerita pasal sekolah lagi :D tak kan lah ,sampai akhir tahun nak cerita sehari suntuk saya kat sekolah macam mana kan kat sekolah.mampus la aku kalau macam ni.hihi.



« OLD // NEW »