<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2041242488890113341\x26blogName\x3d!+%E2%99%A5+McflurryNA+%E2%99%A5+!\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://eyka4rever.blogspot.com/\x26vt\x3d3859585049470526417', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




I ♥ You



Tweet me

So many homework LOL;
Tuesday, January 10, 2012 // 1:07 AM // 0 cherry




Haii :) aaa.dah 5 hari sekolah.homework banyak gila --' erm.malasnyaa ,haha.ape-2 pun tetap kena buat jugak.tak boleh tangguh-2 .haha.azam aku tahun ni kan taknak jadii malas2 jea macam tingkatan satu dulu ;D ihihi

Okay.sebenarnya aku mengantuk nii :O semalam tidur pukul empat pagi.hihiw.buat apa lah tu kan sampai tidor pukul 4 pagii -.- sebab aku tidur petang semalam ,so tak ngantuk lah nak tidur pun takboleh.haih~ satu habuk aku belum sentuh lagi homework hari ini.dan untuk pengetahuan awak semua ,saya suka buat homework last minute :3 hihi.jangan contohi saya yer.HAHA.kadang2 jea buat homework last minute.

Hari ni homework banyakkkkk.Agama ,Geografi ,Sains dan Sivik ,ouh.lupa BM pun ada :D Bnyakk wehhhh.agama laa paling teruk sekalii .kena hafal itu la ini laa .adoiy,okay.malas dah nak membebel.


Nak tidur kejap lah.malam karang sempat lagi buat homework .Muehehe :3



« OLD // NEW »